مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-06حوادث

کلاهبرداران ارسال پیامک جعلی سامانه ثنا دستگیر شدند


رییس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری متهمان باند کلاهبرداری 8 میلیارد تومانی سامانه ابلاغ قضایی موسوم به «ثنا» خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری متهمان باند کلاهبرداری 8 میلیارد تومانی سامانه ابلاغ قضایی موسوم به ثنا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سامع خورشاد در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی مراجعه چندتن از شهروندان به پلیس فتا استان مازندران مبنی بر اینکه پیامکی با عنوان سامانه ثنا و ابلاغ قضایی دریافت کرده اند و به درگاه جعلی پرداخت هدایت شده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتا استان مازندران ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهمان ساکن پایتخت بوده اند، در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی نامبردگان دستگیر و به پلیس فتا مازندران انتقال داده شدند.

خورشاد تصریح کرد: اعضای این باند 5 نفره که یک نفر از نفرات اصلی باند بوده، پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بصورت گسترده می کردند.

وی گفت: متهمان به برداشت از حساب 810 نفر از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کردند و مبالغ کلاهبرداری شده از هموطنان تا این لحظه 80 میلیارد و 100 میلیون ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران ارسال پیامک جعلی سامانه ثنا دستگیر شدند

کلاهبرداران ارسال پیامک جعلی سامانه ثنا دستگیر شدند