مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-06سياسي

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با قاتل شهید رنجبر


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دستگاه قضا برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاتل شهید رنجبر داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا ادیان ظهر یکشنبه در حاشیه تکریم و معارفه رییس دفتر عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه خون شهید رنجبر خفتگان را بیدار کرد، متذکر شد: تا چه زمانی پلیس باید به دلیل نقص قانون به کارگیری سلاح رنج بکشد؟ که از این جهت برخی از همکاران به دلیل نقص قانون به کارگیری سلاح دچار مشکلات شده اند.

وی تاکید کرد: امیدوارم دستگاه قضا برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاتل شهید رنجبر داشته باشد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

رییس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دهه فجر آکنده از یاد شهدا و امام شهدا است، گفت: کمک به تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی از اهداف سازمان عقیدتی سیاسی است.

ادیانی اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی منطبق با معنویت در شهر مشهد از برنامه های روتین سازمان عقیدتی سیاسی برای نیروهای فعال در ناجا است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ایجاد ظرفیت برای پذیرش نیروهای انتظامی در شهر قم به صورت خانوادگی در راستای برگزاری برنامه های آموزشی مرتبط با تربیت اسلامی در شهر قم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با قاتل شهید رنجبر

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با قاتل شهید رنجبر