مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-06اقتصادي

غرفه های فروش دست سازه های بانوان سرپرست خانوار در بوستان دانشجو دایر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر از راه اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی با هدف ارائه دست سازه های بانوان، - معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و به منظور حمایت از مشاغل خانگی بانوان، غرفه های فروش محصولات دست ساز تا 22 بهمن در بوستان دانشجو دایر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر از راه اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی با هدف ارائه دست سازه های بانوان، در بوستان دانشجو خبر داد.

سکینه بدرلو در این باره توضیح داد: بازارچه اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار از 12 بهمن ماه با مشارکت بسیج سازندگی در حاشیه بوستان دانشجو دایر شد.

بدرلو افزود: در راستای بسترسازی برای ارتقای توانمندی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار که از اولویت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی است و به منظور ایجاد فرصت برای زنان سرپرست خانوار دارای مشاغل خانگی و حمایت از بانوان دارای کسب و کار های خرد، غرفه های فروش در این بازارچه با رویکرد ارائه دستاورد های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه های فروش دست سازه های بانوان سرپرست خانوار در بوستان دانشجو دایر شد

غرفه های فروش دست سازه های بانوان سرپرست خانوار در بوستان دانشجو دایر شد