مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-06سياسي

امروزە رویکرد دانشگاەها کارآفرینی و مهارت آفرینی است


رییس دانشگاە آزاد اسلامی کردستان گفت: امروزە دانشگاە ها از حوزە آموزش خارج و بە سمت دانشگاەهای نو، کارآفرین و مهارت آفرین در حرکت هستند.

- میمنت آبادی امروز (17بهمن) در دیدار دانشگاهیان و کارمندان دانشگاە ها با نمایندە ولی فقیە در کردستان اظهار کرد: هر سیستم زندە و فعالی کارکرد مختلفی دارد و باید بە صورت مداوم و مکرر تغییر جهت و تغییر مسیر دهد.

وی بیان کرد: دانشگاەها بعد از انقلاب اسلامی تغییرات چشمگیری پیدا کردند و از یک دهم تولید علم و مقالات علمی بە 2 درصد رسید.

رییس دانشگاە آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشگاەهای نسل بە نسل ما از حوزە آموزش و پژوهش خارج شدند و امروزە بە سمت دانشگاەهای نو و کارآفرین و مهارت آفرین در حرکت هستند و امروزە رویکرد دانشگاە آزاد نیز در همین مسیر است.

میمنت آبادی یادآور شد: امروزە دیگر بە دنبال آن نیستیم کە با ایجاد صرف دانش زمینە شغل با دانش را برای مخاطب فراهم کنیم یا با ایجاد و تولید دانش کسب اعتبار اجتماعی برای مخاطب فراهم کنیم، بلکە امروزە رویکرد ما بدین گونە است کە دانشجو وارد محیط دانشگاە شدە و با کسب مهارت و نوآوری و فناوری و خلاقیت های نو وارد بازار کار شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا دانشکدەای در دانشگاە آزاد اسلامی کردستان بە دانشکدە مهارت و فناوری تبدیل شد کە رویکرد جدید دانشگاە آزاد بە


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزە رویکرد دانشگاەها کارآفرینی و مهارت آفرینی است

امروزە رویکرد دانشگاەها کارآفرینی و مهارت آفرینی است