مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-06پزشكي

وزیر بهداشت: 20 درصد مبتلایان در موج اومیکرون کودکان هستند


باید مراقب کودکان به خصوص کودکان زیر دو سال باشیم زیرا کرونا خطر زیادی برای آن ها دارد، اگر فردی در خانواده دارای علائم سرماخوردگی است باید از تماس با کودکان بپرهیزد.

- باید مراقب کودکان به خصوص کودکان زیر دو سال باشیم زیرا کرونا خطر زیادی برای آن ها دارد، اگر فردی در خانواده دارای علائم سرماخوردگی است باید از تماس با کودکان بپرهیزد.

تسنیم: وزیر بهداشت با اعلام اینکه در موج ششم کرونا، 20 درصد از مبتلایان کودکان هستند، گفت: نمی شود جلوی پخش اومیکرون را گرفت.

بهرام عین اللهی در آیین بهره برداری از پروژه های بیمارستان امام حسین(ع) اظهار داشت: با توجه به شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا، آی سی یوی جدید بیمارستان امام حسین(ع) را افتتاح کردیم و این بیمارستان مجموعا حدود 60 تخت آی سی یو دارد و تخت ICU مخصوص اطفال نیز در آن وجود دارد.

وی افزود: در موج ششم با اومیکرون، 20 درصد از مبتلایان کودکان هستند بنابراین باید مراقب کودکان به خصوص کودکان زیر دو سال باشیم زیرا کرونا خطر زیادی برای آن ها دارد، اگر فردی در خانواده دارای علائم سرماخوردگی است باید از تماس با کودکان بپرهیزد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره میزان آمادگی مراکز درمانی کشور با شیوع اومیکرون افزود: در پنجم آذرماه اومیکرون در جهان کشف شد، از هشتم آذرماه به همه روسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: 20 درصد مبتلایان در موج اومیکرون کودکان هستند

وزیر بهداشت: 20 درصد مبتلایان در موج اومیکرون کودکان هستند