مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:072022-02-06حوادث

انهدام باند کلاهبرداری سامانه ثنا از 810 شهروند


فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باندی که با ترفند ارسال پیامک با عنوان سامانه ثنا قوه قضاییه اقدام به کلاهبرداری 80 میلیاردی از 810 نفر از هموطنان سراسر کشورکرده بودند، - ساری- فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باندی که با ترفند ارسال پیامک با عنوان سامانه ثنا قوه قضاییه اقدام به کلاهبرداری 80 میلیاردی از 810 نفر از هموطنان سراسر کشورکرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی مراجعه چند تن از شهروندان به پلیس فتا استان مازندران مبنی بر اینکه پس از دریافت پیامکی با عنوان سامانه ثنا و ابلاغ قضایی به درگاه جعلی پرداخت هدایت شده اند، و از حساب آنها مبالغی کلاهبرداری شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به شگرد این کلاهبرداران ادامه داد: مجرمان سایبری پس از هدایت فریب خوردگان به صفحات جعلی به منظور اطلاع از موضوع شکواییه، تقاضای واریز وجوهات افراد متقاضی و فریب خورده می کردند و پس از هدایت هموطنان به درگاه های جعلی بانک و سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب افراد اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان طی بررسی های انجام شده متوجه شدند که هموطنان دیگری نیز به همین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداری سامانه ثنا از 810 شهروند

انهدام باند کلاهبرداری سامانه ثنا از 810 شهروند