مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-06حوادث

کلاهبردار حرفه ای واردات لباس روانه زندان شد


جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروش و واردات با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس استان آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جواد تقوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان اردبیل و اعلام شکایت شاکی مبنی بر این که در فضای مجازی با فردی که در رابطه با خرید، فروش و واردات لباس فعالیت داشته آشنا و این فرد با سوءاستفاده و جلب اعتماد و فروش اجناس تقلبی، از او کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به این که کلاهبردار در قالب یک شرکت خارجی فعالیت مجرمانه انجام می داد، افزود: با انجام بررسی های تخصصی و اقدامات فنی، کلاهبردار حرفه ای شناسایی و مشخص شد او به خارج از کشور متواری شده که پس از هماهنگی با پلیس بین الملل و با هماهنگی اطلاعاتی و عملیاتی با پلیس استان آذربایجان غربی، کلاهبردار هنگام ورود به کشور در ماکو دستگیر شد.

ضرورت توجه به هشدارها و آموزش های همگانی پلیس جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انتقال کلاهبردار حرفه ای به استان پس از هماهنگی قضایی بیان کرد: کلاهبردار حرفه ای با دستور مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار حرفه ای واردات لباس روانه زندان شد

کلاهبردار حرفه ای واردات لباس روانه زندان شد