مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-06بين الملل

ارزیابی متفاوت فریدون عباسی از تعلیق تحریم های هسته ای ایران


غرب و آمریکا اگر حسن نیت دارند، باید حساب های بانکی ایران را باز کنند تا ما مشکلی در زمینه مراودات خود با کشورهای دنیا نداشته باشیم.

- غرب و آمریکا اگر حسن نیت دارند، باید حساب های بانکی ایران را باز کنند تا ما مشکلی در زمینه مراودات خود با کشورهای دنیا نداشته باشیم.

مهر نوشت: رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: مطرح شدن تعلیق چند تحریم هسته ای ایران یک اقدام نمایشی است و فقط برای آمریکایی ها مصرف داخلی دارد.

فریدون عباسی در واکنش به ادعای اخیر وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تعلیق چند تحریم هسته ای ایران، اظهار داشت: این اقدام کاملاً نمایشی است، برای آمریکایی ها مصرف داخلی دارد و هیچ تأثیری در وضعیت کشورمان ندارد.

رییس سابق سازمان انرژی اتمی بیان کرد: آمریکایی ها اعلام کردند که تحریم نیروگاه بوشهر به حالت تعلیق درمی آید.

ما خطاب به آنان می گوییم که ایران و روسیه درباره نیروگاه اتمی بوشهر قرارداد نظامی نبستند، بلکه قراردادشان درباره تولید برق است.

هدف آمریکا از تحریم نیروگاه بوشهر آن بوده است که ما برق تولید نکنیم اما با قراردادی که بین ایران و روسیه منعقد شده است، ما این کار را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: ایران با روسیه برای توسعه نیروگاه بوشهر قرارداد دارد و اگر بحث تحریم مطرح بود، روسیه با ایران این قرارداد را نمی بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی متفاوت فریدون عباسی از تعلیق تحریم های هسته ای ایران

ارزیابی متفاوت فریدون عباسی از تعلیق تحریم های هسته ای ایران