مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-06حوادث

پیدا شدن جسد کودک مفقود شده در حادثه سقوط پراید به رودخانه


رییس جمعیت هلال احمر ساری با اشاره به اشاره به پیدا شدن یکی از مفقودان حادثه سقوط پراید به داخل رودخانه که کودک سه تا چهار ساله بود، گفت: جست وجوها برای یافتن فرد مفقود شده دیگر در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرکز فوریت های اورژانس 115 مازندران صبح امروز سقوط خودروی پراید در رودخانه ای در محور کیاسر به ساری  که موجب مفقود شدن یک کودک 3 ساله و مرد 50 ساله شد و همچنین مصدوم شدن  یک خانم 40ساله خبر داد که با این حادثه جست وجوها برای یافتن دو مفقودی این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

سیداکبر موسوی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ساری در این زمینه از انحراف  یک دستگاه پراید  در محور ساری به سمنان خبر داد و اظهار کرد: پس از اطلاع به سامانه تلفنی112 ندای امداد مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مازندران مبنی بر واژگونی یک دستگاه پراید به داخل رودخانه در منطقه گلورد  بلافاصله پس از دریافت خبر حادثه، مرکز Eoc استان به شعبه ساری سریعا یک تیم عملیاتی به  منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه یک  مصدوم  که دو مفقودی  به همراه داشت، تصریح کرد: از شب قبل تاکنون جست وجوی فرد مفقود شده در منطقه ادامه داشت که  تاکنون جسد دختر چهار ساله پس از چند ساعت جست وجو پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن جسد کودک مفقود شده در حادثه سقوط پراید به رودخانه

پیدا شدن جسد کودک مفقود شده در حادثه سقوط پراید به رودخانه