مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-06دانش

آموزش روش تحقیق با رویکرد مقاله نویسی ISI


انجمن های علمی دانشجویی مهندسی شیمی و نانو دانشگاه صنعتی اصفهان کارگاه آموزشی «روش تحقیق با رویکرد مقاله نویسی ISI» را برگزار می کنند.

- انجمن های علمی دانشجویی مهندسی شیمی و نانو دانشگاه صنعتی اصفهان کارگاه آموزشی روش تحقیق با رویکرد مقاله نویسی ISI را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس دکتر وحید کیوانفر ـ پژوهشگر پسادکتری و استاد مدعو دانشگاه صنعتی شریف ـ در روزهای شنبه و یکشنبه 30 بهمن و یک اسفند از ساعت 16 تا 20 برپا می شود.

معرفی شاخص های اصلی اعتبار یک کنفرانس، نحوه استناد به مقالات علمی و آشنایی با انواع شیوه های استناد گوناگون، آشنایی با مهم ترین نمایه های بین المللی زیرمجموعه ISI، آشنایی با مفهوم Q در دسته بندی مجلات، معرفی سامانه های Research ID، ORCID و Publons، معرفی وب سایت های دریافت مقالات، پایان نامه ها و کتب به صورت رایگان، تشریح انواع خلاف آکادمیک شامل سرقت ادبی، تبانی و.

، مرور نکات مهم داوری مقالات و نحوه پاسخگویی به داوران، آشنایی با وب سایت های رایگان چک کردن سرقت ادبی و گرامر انگلیسی، ضرورت تهیه یک پژوهش علمی و اهمیت تحقیق و پژوهش، نحوه اتنخاب موضوع و شروع تحقیق، راهکارهای خلق ایده به شکل مدون و سیستماتیک، معرفی پایگاه های علمی و انتشارات اصلی دنیا و نحوه ی جست وجوی حرفه ای در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش روش تحقیق با رویکرد مقاله نویسی ISI

آموزش روش تحقیق با رویکرد مقاله نویسی ISI