مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-06اقتصادي

افزایش صادرات 43 درصدی کالاهای غیرنفتی از آذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، از رشد وزنی 43 درصدی و رشد 40 درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان در نشست  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با صاحبان صنایع شهرستان بناب، ضمن تبریک ایام شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: براساس آمار ارائه شده از سوی گمرکات استان ارزش تجمعی کالاهای صادراتی آذربایجان شرقی تا پایان آذرماه امسال 1.

232 میلیون دلار بوده است و این افزایش صادراتی بویژه در چند ماه اخیر نشان از توانمندی و ظرفیت های بسیار بالای بخش خصوصی استان دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فعالان اقتصادی کشور، افزود: یکی از بزرگترین افتخارات و سرمایه های اجتماعی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده به برکت همین ادبیات حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید است.

رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی، با بیان اینکه با ایجاد بستر و زمینه های سرمایه گذاری های صنعتی، معدنی و تجاری در استان، شاهد ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در منطقه خواهیم بود، تصریح کرد: صنعتگران و تولیدکنندگان ما بویژه با تکیه بر مزیت های رقابتی موجود در شهرستان ها می توانند گام های بلندی برای تولید محصولات صادرات محور بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات 43 درصدی کالاهای غیرنفتی از آذربایجان شرقی

افزایش صادرات 43 درصدی کالاهای غیرنفتی از آذربایجان شرقی