مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-06سياسي

مراقب اندیشه های مخرب در رابطه با بافت تاریخی باشیم


رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز گفت: اخیرا دیدگاه های مخرب و خطرناکی در خصوص ناکارآمد نشان دادن فعالیت ها در بافت تاریخی و تخریب و سنگ اندازی در مسیر رونق اقتصادی در حال شکل گیری است که باید مراقب اندیشه های برگرفته از مکاتیب شرقی و غربی با پوسته ای ظاهر فریب بود.

- در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه 8 در بافت تاریخی مجموعه زندیه برگزار شد، محمد فرخ زاده با ارائه گزارشی از شرایط موجود و فعالیت های انجام شده در منطقه تاریخی و محور زندیه، توجه به بافت های تاریخی و توجه به اقتصاد و اشتغال این میراث ارزشمند را یکی از مهمترین اولویت های کاری شهرداری منطقه هشت دانست.

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: حفظ و صیانت از امانت گذشتگان سالیان دور و سند هویت مردم فهیم شیراز وظیفه دست اندرکاران این منطقه را مضاعف می کند.

عضو شورای شهر شیراز افزود: اخیرا دیدگاه های مخرب و خطرناکی در خصوص ناکارآمد نشان دادن فعالیت های در حال انجام در بافت و تخریب و سنگ اندازی در مسیر رونق اقتصادی و سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و زیارت به بهانه های مختلف در حال شکل گیری است که باید مراقب اندیشه های برگرفته از مکاتب شرقی و غربی همانند سوسیالیسم و کمونیسم با پوسته ای ظاهر فریب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب اندیشه های مخرب در رابطه با بافت تاریخی باشیم

مراقب اندیشه های مخرب در رابطه با بافت تاریخی باشیم