مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-06اقتصادي

ارتقاع برف در درازنو به 50 سانتی متر رسید/ تشریح میزان بارش در شهرستان های استان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با تشریح میزان بارندگی در ایستگاههای مختلف استان، گفت: ارتفاع برف در درازنو به بیش از 50 سانتی متر رسید.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با تشریح میزان بارندگی در ایستگاههای مختلف استان، گفت: ارتفاع برف در درازنو به بیش از 50 سانتی متر رسید.

سید محسن حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش نزولات جوی در سرتاسر استان گلستان در روزهای اخیر به ویژه بامداد شنبه تا یکشنبه، اظهار کرد: با توجه به بارش های صورت گرفته و پیش بینی ها نسبت به بارش های احتمالی تا پایان سال به نظر می رسد کمی در افزایش ذخایر آب های استان در حوزه های مختلف وضعیت بهبود پیدا کند.

وی در تشریح مقادیر بارش از ساعت هفت صبح شنبه 16 بهمن لغایت ساعت هفت صبح یکشنبه 17 بهمن 1400 بر اساس آمار ایستگاه های شرکت آب منطقه ای گلستان، افزود: در حوضه نکارود علیا و در ایستگاه شاهکوه شاهد 3.

5 میلی متر بارش باران و 9.

5 سانتی متر بارش برف بوده ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان با بیان اینکه آمار بارش ها در حوضه خلیج گرگان در ایستگاه وطنا بیش از 40 و در ایستگاه باغو بالغ بر 54 میلی متر بوده است، خاطرنشان کرد: در حوضه قره سو نیز در ایستگاههای سیاه آب بندرترکمن و کردکوی به ترتیب 36.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاع برف در درازنو به 50 سانتی متر رسید/ تشریح میزان بارش در شهرستان های استان

ارتقاع برف در درازنو به 50 سانتی متر رسید/ تشریح میزان بارش در شهرستان های استان