مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-06بين الملل

سفیر سابق آمریکا: گروه های آمریکایی نباید در امور کانادا دخالت کنند


با تشدید اعتراضات ضدواکسن در پایتخت کانادا ، سفیر سابق آمریکا در این کشور از برخی گروه ها در واشنگتن خواست از مداخله در امور کانادا دست بردارند.

- با تشدید اعتراضات ضدواکسن در پایتخت کانادا ، سفیر سابق آمریکا در این کشور از برخی گروه ها در واشنگتن خواست از مداخله در امور کانادا دست بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بروس هیمن سفیر سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما در کانادا در توییتی نوشت: تحت هیچ شرایطی گروه های آمریکایی نباید فعالیت هایی مخرب در کانادا داشته باشند و در امور این کشور دخالت کنند.

اعتراضات در کانادا پس از اینکه سایت تأمین مالی جمعی GoFundMe گفت که کمک ها و سرمایه خیریه هایی که هزینه میلیونی اعتراضات ضدواکسن در اتاوا را تامین کرده اند، بازتعریف شده و یا به شیوه دیگری هزینه خواهد شد، برخی جمهوری خواهان برجسته همچون فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، زبان به اعتراض و شکایت گشودند.

دیسانتیس در توییتی نوشت: این واقعا یک کلاهبرداری برای این سایت است که 9 میلیون دلار کمک مالی را که برای حمایت از کامیون داران مخالف واکسیناسیون جمع شده از آنها دریغ می کند.

اعتراضات در کانادا کاروان آزادی کامیون داران کانادایی حمایت دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا و بسیاری از جمهوری خواهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق آمریکا: گروه های آمریکایی نباید در امور کانادا دخالت کنند

سفیر سابق آمریکا: گروه های آمریکایی نباید در امور کانادا دخالت کنند