مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-06سياسي

سردار مثنوی: اتفاقات اخیر زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار مصطفی مثنوی در اولین گردهمایی گردان یا زهرا(س) گفت: طی سال های اخیر همواره دغدغه گردان های موفق دفاع مقدس که مظهر افتخار استان بودند را داشتیم که مبادا دلاوری و رشادت های آنها آنگونه که در شان یاشد ثبت و ضبط و مطرح نشود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال های پایانی جنگ یگان های استان در قالب تیپ 48 فتح به استقلال رسیدند که گردان یا زهرا(س) یکی از گردان های موفق و مظهر افتخار استان است.

وی بیان کرد: از سال 94 که کنگره شهدا برگزار شد سعی شد به نقش گردان های استان در دفاع مقدس اشاره شود که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت و امروز چهارمین جلسه با حضور یکی از گردان های استان برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد: یکی دیگر از اهدافی که در این گردهمایی دنبال می کنیم بیان نقش طوایف مختلف در دفاع مقدس است که در مناسبت های مختلف این گردهمایی ها برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه جلسات گردان ها از این به بعد به صورت مستمر و ماهیانه تشکیل شود، گفت؛ از برکاتی که این جلسات دارند پیوستگی نسلی و ایجاد ارتباط میان نسل دوران جنگ و نسل های پس از جنگ است.

سردار مثنوی در ادامه سخنان خود گفت: چهره ای که این روزها از استان ما نشان داده می شود زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست چرا که میان عرق ملی و مذهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مثنوی: اتفاقات اخیر زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست

سردار مثنوی: اتفاقات اخیر زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست