مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-06اقتصادي

افزایش 2 درصدی طلاق توافقی در خراسان جنوبی


معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی طلاق توافقی دو درصد، طلاق به درخواست زوجه 10 درصد، مطالبه نفقه 34 درصد و مطالبه مهریه 52 درصد افزایش داشته است.

- عباس اسماعیلی، امروز یکشنبه 17 بهمن در نشست خبری اظهار کرد: آمارها نشان می دهد که در ده ماهه سال جاری 140 هزار پرونده وارد دادگستری و شوراهای حل اختلاف شده و بالغ بر 135 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: متوسط زمان رسیدگی پرونده ها در دادسرای استان 47 روز است که از این نظر خراسان جنوبی رتبه اول کشور را دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه رشد فناوری اطلاعات در کشور بر هیچکس پوشیده نیست، ادامه داد: در این راستا خراسان جنوبی تلاش کرده است که در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان پیشرو باشد که این نکته را آمار اثبات می کند؛ از ابتدای سال جاری تا به امروز 41 هزار و 784 دادگاه آنلاین در خراسان جنوبی برگزار شده است که در کشور بی سابقه و نسبت به سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در بخش دستگردان دادگاه بین المللی را به صورت آنلاین برگزار کردیم، اظهار کرد: در سال گذشته 10 دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 درصدی طلاق توافقی در خراسان جنوبی

افزایش 2 درصدی طلاق توافقی در خراسان جنوبی