مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-06سياسي

توسعه صنعت ساختمان، ناگزیر عبور از مسیر اقتصاد دانش بنیان است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان اینکه زیرساخت اصلی صنعت ساختمان اقدامات نوآورانه و فناورانه است، گفت: صنعت ساختمان جز از مسیر اقتصاد دانش بنیان و فناورانه به توسعه واقعی نخواهد رسید.

- ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان اینکه زیرساخت اصلی صنعت ساختمان اقدامات نوآورانه و فناورانه است، گفت: صنعت ساختمان جز از مسیر اقتصاد دانش بنیان و فناورانه به توسعه واقعی نخواهد رسید.

مجتبی فرهمند در دیدار با دکتر محمد مهدی لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد با بیان اینکه صنعت ساختمان در مسیر پیوستن به جریان نوآوری نیازمند عبور از ساختار سنتی فعلی است، اظهار کرد: بهبود فرایندها در کشورهای توسعه یافته یک اصل پذیرفته شده است، اماکشورهای در حال توسعه به دنبال افزایش کمی موضوعات هستند و به همین دلیل جریان نوآوری در این کشورها کند پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه استان یزد با سیاست گذاری جدید و چند ساله اخیر خود به سمت دانش بنیان شدن پیش می رود، افزود: برگرفته از همین مسیر، اقدامات و برنامه های صنعت ساختمان نیز باید با رویکرد دانش بنیان و ارزش محور طرح ریزی شود که سازمان نظام مهندسی ساختمان نقش خود را در این زمینه ایفا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت ساختمان، ناگزیر عبور از مسیر اقتصاد دانش بنیان است

توسعه صنعت ساختمان، ناگزیر عبور از مسیر اقتصاد دانش بنیان است