مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-06سياسي

حزب الله: به دروغ می گویند که مشکلات حاصل مقاومت است


رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان گفت که برخی تلاش دارند مشکلات اقتصادی را بهانه ای برای حمله به مقاومت و سازش با دشمن صهیونیستی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید صفی الدین رییس شرای اجرایی حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) در سخنانی گفت که برخی شب و روز با عنوان و بهانه اینکه لبنان نیاز به نجات از مشکلات دارد، در بوق سازش می دمند و در صدد متوقف کردن مقاومت هستند.

به نوشته وبگاه العهد، او که در حسینیه شهرک دیر قانون به مناسبت هفتم درگذشت علامه شیخ حاتم اسماعیل سخن می گفت، افزود: از سمت پادشاهان و امراء دستور رسیده است که همگی باید سوار مرکب سازش شوید.

اما آدم عاقل باور می کند که در این منطقه و در این جهان ما چنین چیزی را بپذیریم؟ در حالی که اسراییل همچنان دست به کشتار و خرابی و دزدی و غارت منابع آب و نفت و گازمان می زند.

؟ او با یادآوری تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و اینکه مقاومت اکنون بسیار قوی تر از دیروز شده، تأکید کرد کسانی که فکر می کنند مقاومت سازش را خواهد پذیرفت در توهم به سر می برند.

شیخ صفی الدین افزود: برخی با سوءاستفاده از گرسنگی مردم، می خواهند به آن ها بگونید که مقاومت مسئول همه مصیبت ها و مشکلات این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: به دروغ می گویند که مشکلات حاصل مقاومت است

حزب الله: به دروغ می گویند که مشکلات حاصل مقاومت است