مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-06اقتصادي

نمایشگاه صنعت نفت خوزستان، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل


مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در سالی که تحت عنوان «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، نمایشگاه صنعت نفت می تواند فرصت مناسب و تازه ای برای عزمی راسخ در پشتیبانی از تولید داخل باشد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در سالی که تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، نمایشگاه صنعت نفت می تواند فرصت مناسب و تازه ای برای عزمی راسخ در پشتیبانی از تولید داخل باشد.

عبدالله عذاری اهوازی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت جهش تولید که با تحقق آن همه شاخص های اقتصادی مهم کشور تغییر پیدا می کند و شاهد اشتغال پایدار، کاهش بیکاری، رونق صادرات، درآمد ارزی و کاهش تورم خواهیم بود، اظهار کرد: علاوه بر این ها استقلال اقتصادی در کشور به وجود می آید و این موجب عزت ملی است.

وی افزود: صنعت نفت امروز با تغییر رویکردهایی در حال پیشروی و ترقی است که قطعا مصادیق عینی آن در دوازدهمین نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان قابل مشاهده است.

در سالی که تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است؛ این نمایشگاه می تواند فرصت مناسب و تازه ای برای عزمی راسخ در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنعت نفت خوزستان، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل

نمایشگاه صنعت نفت خوزستان، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل