مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-06ورزشي

کسب 28 مدال رنگی کاراته در مسابقات قهرمانی کشور


تیم کاراته استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش کاتا به عنوان قهرمان در بخش کمیته موفق به کسب مقام سوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، تیم کاراته استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش کاتا به عنوان قهرمان در بخش کمیته موفق به کسب مقام سوم شد.

 این دوره از مسابقات در سبک شین کیوکوشین با حضور بیش از 600 فایتر و شرکت کننده از 30 استان روزهای 14 و 15 بهمن ماه در ورزشگاه شهید شیرودی استان تهران برگزار شد.

گفتنی است، تیم چهارمحال و بختیاری در بخش کاتا با کسب 5 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز به عنوان قهرمان و در بخش کمیته با کسب 4 مدال طلا، 6 نقره و 5 برنز مقام سوم را از آن خود کرد که نتایج به شرح ذیل معرفی شدند.

برگزیدگان بخش کمیته در بخش کمیته، شاپور نیاکان، محمد هیبتیان، محمدحسین ندیمی و امیرعلی طاهریان مقام اول و امیر طاها میرمقدم، فرنام فاضلی، حمید امیریان، حسام صالحی، نعمت الله میرمقدم نقره و طاها طاهریان مقام دوم و امیرحسین رفیعی، امیرعلی میرمقدم، ایلیا کبیری، مهیار دادایی و ابوالفضل اسدی مقام سوم را کسب کردند.

برگزیدگان بخش کاتا مقام اول بخش کاتا نیز ازآن کاظم رییسی، امیرعلی طاهریان، محمدحسین صالحی، امیرعلی میرمقدم و محمدطاها طاهریان، مقام دوم ازآن مهدی حسین زاده، امیر طاها میرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 28 مدال رنگی کاراته در مسابقات قهرمانی کشور

کسب 28 مدال رنگی کاراته در مسابقات قهرمانی کشور