مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-06ورزشي

کسب مقام دوم ملی توسط تنیس روی میز البرز


رییس هیأت تنیس روی میز استان البرز گفت: تنیس روی میز استان البرز در سطح مسابقات کشوری و جهانی برترین ها و اولین ها بوده است.

- پیام حجازیان، رییس هیأت تنیس روی میز استان البرز امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: استان البرز همیشه جز اولین ها در سطح کشوری و بین المللی بوده است به طوری که ورزشکارانی همچون نوید شمس و پریناز حاجیلو اولین لژیونر کشور به لیگ پرتغال و ترکیه بودند و نوید شمس توانست رنکینگ سوم زیر 17 سال جهان و دو مقام بین المللی را امسال در مسابقات جهانی کسب کرد که افتخار بزرگی برای استان و کشور محسوب می شود.

همچنین امید شمس مربی سازنده البرزی به عنوان سرمربی تیم های ملی کشور عمان برگزیده شد.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیتم تا به امروز با فروکش شدن کرونا و کاهش قرنطینه های کرونایی طرح های استعدادیابی در سنین پایه خردسالان و نونهالان درسراسر استان برگزار کردیم.

فعالیت امسال هیأت با شرکت در مسابقات منطقه ای با حضور تمامی رده های سنی آغاز شد، که نفرات برتر استان به رقابت های تور ایرانی کشور در بخش پارتنیس روی میز بخش آقایان و بانوان اعزام شدند.

حجازیان با اشاره به درخشش بانوان البرزی در سطح ملی، افزود: در بخش بانوان پریناز حاجیلو در مسابقات تور ایرانی با وجود نفرات برتر کشور قهرمانی از آن خود کرد و دیگر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام دوم ملی توسط تنیس روی میز البرز

کسب مقام دوم ملی توسط تنیس روی میز البرز