مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-06سياسي

شورای مرکزی فلسطین امروز در رام الله تشکیل جلسه می دهد


نشست شورای مرکزی فلسطین به رغم تحریم از سوی برخی سیاستمداران و گروه های فلسطینی، عصر امروز یکشنبه در شهر رام الله برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سما، بعدازظهر امروز نشست شورای مرکزی فلسطین در بحبوحه تحریم تعدادی از سیاستمداران و گروه های فلسطینی از جمله حماس و جهاد اسلامی ، در شهر رام الله برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، جنبش دموکراتیک آزادسازی فلسطین پس از اشاره به اختلافات داخلی بر سر موضع مشارکت، شرکت خود را در این نشست اعلام کرد.

دفتر سیاسی این جنبش تصریح کرد که این تصمیم در دفاع از تصمیمات اجماع ملی برای خروج از روند توافق اسلو و پایان دادن به تفرقه و حفظ یکپارچگی فلسطین است.

فتحی کلیب ، عضو دفتر سیاسی جنبش دموکراتیک آزادسازی فلسطین نیز به نوبه خود اعلام کرد به دلیل اختلاف نظر اعضای جنبش درباره مشارکت یا عدم مشارکت، گفتگوهای طولانی بین اعضا صورت گرفت که در نهایت با شرکت در این نشست موافقت شد.

او با رد خبر اختلاف عمیق میان اعضا که گفته شده بود چندین تن از اعضای مرکزی این جنبش به دنبال این تصمیم، استعفا دادند، گفت: هر کسی که چنین ادعایی کند می بایست طبق اسناد و مدارک خبرش را رسانه ای کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای مرکزی فلسطین امروز در رام الله تشکیل جلسه می دهد

شورای مرکزی فلسطین امروز در رام الله تشکیل جلسه می دهد