مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-06سياسي

نیروی انتظامی نگاه علمی و تخصصی به امنیت را تقویت کند


استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی، نگاه علمی و تخصصی به امنیت را تقویت کند گفت: امنیت پایدار یکی از دستاوردهای جدی و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در دیدار با سردار سلمان امیری فرماندهی نیروی انتظامی، معاونین و پلیس های تخصصی انتظامی استان، ضمن عرض تبریک تسلیت به خاطر شهادت یکی از نیروهای خدوم انتظامی کشور، شهید خدمت سرهنگ رنجبر اظهار کرد: پلیس در سال های اخیر تحول های بنیادین و پیشرفت های چشم گیری داشته است.

  وی با بیان اینکه امنیت ما در بین کشور های دنیا مثال زدنی است و این امر، حاصل تلاش همه ارکان امنیتی و انتظامی کشور است گفت: در این مسیر خون شهدا گواهی غیر قابل انکار، تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

  استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروی پلیس در استان ترکیبی از نیروهای ولایی، وظیفه شناس و لایق است افزود: در شرایط کنونی، می طلبد که پلیس نیروهای انتظامی، نگاه تخصصی و علمی به مقوله امنیت را داشته و در راستای تقویت آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه ارکان پلیس در استان، در مواقع لازم نقش آفرینی درست و کامل را داشته اند اظهار کرد: پلیس باید در حوزه امنیت نرم و پیشگیرانه اجتماعی عالمانه و هدفمند ورود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی نگاه علمی و تخصصی به امنیت را تقویت کند

نیروی انتظامی نگاه علمی و تخصصی به امنیت را تقویت کند