مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-06اقتصادي

لزوم توجه به ارتقاء ایمنی در بافت تاریخی شیراز


نگاه به بافت تاریخی شیراز با دید ایمنی، هدف سازمان آتش نشانی شیراز در جهت کاهش خطرات و ریسک های وقوع آتش سوزی در این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان آتش نشانی شیراز، حریق را یکی از بزرگترین تهدیدها برای بافت و بناهای تاریخی برشمرد و اظهار داشت:  از دست دادن هر سبک و بافت تاریخی دارای ارزش غیر قابل بازگشت است پس ضروری است که با حذف خطرات و ریسک های بزرگ، احتمال وقوع حریق را به حداقل رساند و یا با مدیریت دقیق و کنترل، خطرات ناشی از آن را کاهش داد.

محمدهادی قانع بیان کرد: یکی از اولویت های اساسی سازمان آتش نشانی شیراز در خصوص بافت تاریخی، محافظت در برابر از دست دادن آثار و آسیب های ناشی از حریق است از این رو سازمان آتش نشانی شیراز طی سه سال گذشته تاکنون در ابعاد مختلف به ارتقا ایمنی بافت تاریخی پرداخته و در تلاش است با استفاده از راهبردهای همه جانبه ایمنی در برابر حوادث، ریسک حریق را در ساختارهای تاریخی به کمترین میزان خود کاهش دهد.

قانع با اشاره به اولین اقدام سازمان آتش نشانی و  نصب شیرهای هیدرانت در بافت تاریخی افزود: به دلیل عدم تردد خودروهای عملیاتی در برخی نقاط بافت تاریخی، تعداد 108 شیرهیدرانت فعال در این منطقه نصب،  20 شیر هیدرانت ایستاده در حال جای گذاری و نصب 40 دستگاه شیر هیدرانت دفنی در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به ارتقاء ایمنی در بافت تاریخی شیراز

لزوم توجه به ارتقاء ایمنی در بافت تاریخی شیراز