مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-06اقتصادي

اعلام نرخ حق بیمه و شرایط بیمه دانشجویان


مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 2 درصد حق بیمه دانشجویان را دولت تقبل کرده و ذیل بیمه مشاغل آزاد قرار می گیرد گفت: - سه نرخ برای بیمه دانشجویان داریم، نرخ 12 درصد که تنها شامل حمایت بازنشستگی است و افرادی که مجردند و تحت تکفل ندارند بیشتر از آن استفاده می کنند.

نرخ 14 درصد شامل بازنشستگی و فوت و نرخ 18 درصد که از کارافتادگی را هم شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شکوری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با موضوع بیمه دانشجویان، با بیان اینکه در راستای اصل 29 قانون اساسی اجرا و پوشش انواع بیمه ها یکی از تکالیف ما است که باید برای آحاد جامعه انجام دهیم گفت : یکی از موارد مغفول، بیمه دانشجویان بود که در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی اجرا می شود.

وی افزود: دستور اجرای بیمه فراگیر داده شده و در حال پیگیری آن هستیم، اولین اقدام بیمه دانشجویان است که همانند افراد شاغل احساس امنیت و رضایت داشته باشند و در آینده بتوانند از آن استفاده و از مزایای بیمه بازنشستگی و غیره بهره مند شود.

شکوری با بیان اینکه 2 درصد حق بیمه دانشجویان را دولت تقبل کرده و ذیل بیمه مشاغل آزاد قرار می گیرد گفت: سه نرخ برای بیمه دانشجویان داریم، نرخ 12 درصد که تنها شامل حمایت بازنشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ حق بیمه و شرایط بیمه دانشجویان

اعلام نرخ حق بیمه و شرایط بیمه دانشجویان