مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-06سياسي

توزیع 33500 بسته معیشتی در تویسرکان


فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از توزیع بیش از 33 هزار و 500 بسته معیشتی و سلامت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب نیز 500 بسته بین جامعه هدف توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز بیش از 500 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه این برنامه در گفت وگو با خبرنگار فارس با تبریک ایام مبارک دهه فجر، از توزیع بیش از 500 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و اظهار کرد: این بسته ها با همکاری خیرین و سپاه به منظور کمک به محرومان و نیازمندان تهیه و توزیع شد.

کامران کریمی از توزیع بیش از 33 هزار و 500 بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: کمک های مومنانه براساس طرح شهید سلیمانی در قالب بسته های معیشتی و سلامت به محرومان شهرستان اهدا شده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور تجمع با توجه به شیوع ویروس کرونا افزود: سپاه به منظور جمع آوری کمک های مومنانه خیران نیک اندیش با هدف حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی آمادگی کامل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 33500 بسته معیشتی در تویسرکان

توزیع 33500 بسته معیشتی در تویسرکان