مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:572022-02-06فرهنگي

اجرای نشست خبری فجر نه مثل تلویزیون است نه صحنه/ واکنش به انتقادها


حامد مهربانی مجری تلویزیون درباره انتقادها نسبت به نشست های خبری جشنواره فیلم فجر سخن گفت و اینکه این نشست ها با اجرای مرسوم تلویزیون، اجرای استیج و دیگر اجراها متفاوت است.

- ، انتخاب مجری و نحوه اجرا و مدیریت نشست های خبری جشنواره فیلم فجر همواره با حاشیه های مختلفی همراه بوده است.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، پیش از انتخاب مجریان نشست ها در این باره توضیح داده بود که قرار است گزینه اجرای نشست های خبری چهلمین جشنواره فیلم فجر از بین محمدرضا مقدسیان، منصور ضابطیان، محمود گبرلو، پدرام کریمی، حامد مهربانی، علیرضا غفاری و جعفر گودرزی انتخاب شود.

حامد مهربانی مجری تلویزیون درباره انتخابش به عنوان مجری نشست های خبری امسال جشنواره فیلم فجر و اجرای این نشست ها به خبرنگار مهر بیان کرد: من سال هاست که روزنامه نگار تخصصی فرهنگ و هنر، به طور خاص در حوزه سینما و تئاتر هستم و حتی در دوره ای سردبیر روزنامه سینمایی هم بودم که همه این ها جدای از این است که مجری یا برنامه ساز تلویزیونی تخصصی این حوزه نیز هستم.

وی در پاسخ به چگونگی انتخابش برای نشست های امسال تصریح کرد: در ادوار گذشته جشنواره هم بحث اینکه من مجری برخی نشست های جشنواره باشم مطرح بود و از سوی مسئولان دبیرخانه با من صحبتی شده بود، اما خب قسمت نبود تا ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نشست خبری فجر نه مثل تلویزیون است نه صحنه/ واکنش به انتقادها

اجرای نشست خبری فجر نه مثل تلویزیون است نه صحنه/ واکنش به انتقادها