مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-06سياسي

افزایش 13 درصدی سرقت در خراسان جنوبی


دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به افزایش 13 درصدی سرقت در خراسان جنوبی، گفت: اصل کار ما بر این است که اولاً فضا را برای هنجارشکنان امنیت مالی مردم ناامن کنیم و همچنین مجازات سرقت حدی در صورت وجود شرایط اجرا شود؛ - مجازات حدی به عنوان یک مجازات اصلی، با هدف منع مرتکب در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام علی نسایی، امروز یکشنبه 17 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در 10 ماه گذشته 67 تن مواد مخدر توسط مأموران در خراسان جنوبی کشف شده که پرونده آنها در دادسرا مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در 9 ماه گذشته پرونده های کیفری وارده شده به دادسراهای خراسان جنوبی 62 هزار پرونده بوده است که اکثر آن ها پرونده های مهمی است، بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در سال جاری تا به امروز 18 درصد افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با بیان اینکه همچنین در همین مدت تعداد 7700 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز در استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند، تصریح کرد: خوشبختانه 75 درصد از سرقت های در خراسان جنوبی کشف شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه وضعیت زندان های خراسان جنوبی نیز خوشبختانه در ایام کرونا هیچ گونه مورد فوتی بر اثر کرونا در زندان های استان نداشته ایم، بیان کرد: خود زنی و اعتصاب غذا نیز در سال جاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی سرقت در خراسان جنوبی

افزایش 13 درصدی سرقت در خراسان جنوبی