مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-06سياسي

راه حل منزوی نشدن هنرمندان توانمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کیومرث قورچیان هنرمند نقاش پیشکسوت درباره اینکه هنر چقدر می تواند در جامعه تأثیرگذار باشد، گفت: پشتوانه اقتصادی و سیاسی یک جامعه می تواند هنر باشد؛ - کیومرث قورچیان معتقد است وقتی توجهی از سوی مسئولان بالادستی به هنرمندان باسابقه، دارای مطالعه و آنان که توان آموزش هنر دارند، صورت نگیرد، آن ها هم منزوی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کیومرث قورچیان هنرمند نقاش پیشکسوت درباره اینکه هنر چقدر می تواند در جامعه تأثیرگذار باشد، گفت: پشتوانه اقتصادی و سیاسی یک جامعه می تواند هنر باشد؛ در گذشته های دور مثلاً جواهرات سلطنتی در کنار سرمایه های دیگر یک مملکت پشتوانه اقتصادی بوده است که به مرور زمان تغییر کرده است.

من فکر می کنم اگر تابلوی مونالیزا را از کشور فرانسه بگیرید، ورشکست خواهد شد! این موضوع را کلی می گویم، چراکه با وجود اینکه فرانسه دارای نویسندگان و هنرمندان بسیاری بود، اما از بعد جنگ جهانی دوم، دست به جمع آوری آثار هنری زد.

وی تاکید کرد: مجموعه هنر و هنرمندان نیز می توانند پشتوانه ای محکم برای یک جامعه باشند، چراکه با صداقت، معرفت و عقل کل کار می کنند.

به خاطر ذات و جوهره، انرژی و ادبیاتی که سرزمین و جغرافیای ایران دارد، هنرمند هم می تواند با این موارد تبادل ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل منزوی نشدن هنرمندان توانمند

راه حل منزوی نشدن هنرمندان توانمند