مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-06اقتصادي

بهره برداری از 15 پروژه توزیع برق در تفرش


همزمان با دهه فجر، 15 پروژه توزیع برق در تفرش با حضور استاندار مرکزی و مسئولان ارشد استان با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس پیش از ظهر امروز همزمان با دهه فجر، 15 پروژه توزیع برق در تفرش با حضور استاندار مرکزی و مسئولان ارشد استان با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح  طرح های برق رسانی شهرستان تفرش گفت: تأمین برق در رونق تولید نقش کلیدی دارد و صنعت برق  از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود تحریم ها با همت جوانان متخصص به شکوفایی رسیده است.

فرزاد مخلص الائمه اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید ارتقای خدمت رسانی  به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی افزود: تأمین برق سایت مخابرات هفتان، تأمین برق روستای لالایین، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق 13 روستا در قالب طرح بهارستان با اصلاح 2 کیلومتر شبکه فشار متوسط، اصلاح 18 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، اصلاح و جابجایی 5 دستگاه پست هوایی برق و نصب 727 چراغ ال ای دی انجام شد از جمله پروژه های قابل افتتاحی همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان تفرش بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 15 پروژه توزیع برق در تفرش

بهره برداری از 15 پروژه توزیع برق در تفرش