مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:322022-02-06حوادث

شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینستاگرامی در یزد


رییس پلیس فتای فرمانده انتظامی یزد از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ مرتضی ابوطالبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد با تشریح جزییات این پرونده، اظهار کرد: در پی شکایت چند خانوم مبنی بر ایجاد مزاحمت و ارسال پیام های نامناسب در شبکه اجتماعی اینستاگرام موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی های صورت گرفته و با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع آوری شده و با شگردهای فنی موفق به شناسایی متهم شدند و طی با هماهنگی مرجع قضایی، متهم که خانمی جوان بود، شناسایی و به پلیس فتای استان یزد احضار شد.

رییس پلیس فتای فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمه در بازجویی های اولیه پرونده منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله دیجیتال جرم با اعتراف داشتن رابطه خانوادگی با شاکیان اظهار پشیمانی کرده و هدف خود را از این عمل مجرمانه خصومت شخصی و خانوادگی بیان کرد که در نهایت پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ ابوطالبی تصریح کرد: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب شده و با خاطیان در این گونه جرائم به شدت برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینستاگرامی در یزد

شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینستاگرامی در یزد