مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-06اقتصادي

امکان فعالیت دوباره باند فرود کاخ مروارید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه هوانوردی عمومی در ایران در حال توسعه است، گفت: این نوع هوانوردی نقش به سزایی در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استان دارد.

- فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه البرز ظرفیت منحصر به فردی در حوزه گردشگری هوایی دارد، اظهار کرد: در کنار فرودگاه پیام، فرودگاه آزادی نظرآباد هم ظرفیت قابل توجهی برای پروازهای تفریحی دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، یک باند پرواز هم در مجموعه کاخ مروارید وجود دارد که طی سال های گذشته بلا استفاده مانده و این امکان وجود دارد که دوباره فعال شود.

وی با اشاره به اینکه هوانوردی عمومی در ایران در حال توسعه است، گفت: این نوع هوانوردی نقش به سزایی در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی استان دارد.

این مسئول تاکید کرد: با ایجاد امکانات و زیرساخت های مناسب این زمینه وجود دارد که البرز به جای استانی عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود.

محمدی در بخش دیگری از صحبت های خود به ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: بر این اساس بنا شده طی ماه های آینده هفته فرهنگی البرز در استان هایی که اقلیم متفاوتی با استان ما دارند برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز ابراز کرد: خوزستان، یزد، هرمزگان و بوشهر از جمله استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فعالیت دوباره باند فرود کاخ مروارید

امکان فعالیت دوباره باند فرود کاخ مروارید