مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:072022-02-06سياسي

ساختا رکمیته نما نیاز به اصلاح دارد اما نه با قید فوریت


عضو شورای شهر بررسی مشکلات کمیته نما را با فوریت ندانست و گفت: ساختار کمیته نما نیاز به بازنگری دارد اما اینکه صدور آن را به بعد از صدور پروانه موکول کنیم دچار آشوب می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، در جریان بررسی یک فوریت لایحه شهردارتهران در خصوص اصلاحیه تبصره ششم (6) بند (ب) ذیل ماده چهارم (4) مصوبه طراحی، پایش و اجرای نماهای شهر تهران ساختار کمیته نما  مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در اصل به همکارانم گفتم که به فوریتی نظر موافق بدهیم تا سوء تفاهمی به وجود نیاید اما اصلا این لایحه فوریت ندارد.

وی افزود: اکنون صدور پروانه ساختمانی به صورت موازی در شهرداری تهران در فرآیند رسیدگی به نمایش انجام میشود و در انتظار نما نیست.

عباسی با اشاره به اینکه چالش های ما در مورد  نما، جدی است و کمیته نمای ما نیاز به بازنگری دارد و قریب به 5 جلسه تخصصی در این زمینه برگزار کردیم، گفت: اما باید مصوبه نما را اصلاح کنیم و اینکه این را به بعد از صدور پروانه موکول کنیم گرفتاری و آشوب دارد.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه با متوقف کردن نماها، بعد از 4 سال که ضوابط و استانداردها تغییر کرده جریان های منفی در شهر درست می شود، افزود: این مساله نیازمند بازنگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختا رکمیته نما نیاز به اصلاح دارد اما نه با قید فوریت

ساختا رکمیته نما نیاز به اصلاح دارد اما نه با قید فوریت