مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-06ورزشي

اجرای مسابقات قوی ترین مردان ایران در نوروز 1401


رویداد قوی ترین مردان ایران در 9 آیتم قدرتی و سرعتی شامل لیفت، پرس سرشانه، ایستایی، کنده های نردبانی، حمل گاری و چمدان در نظر گرفته شده که می تواند زمینه نشاط و شادابی را برای خانواده ها به ارمغان آورد.

- قراچورلو با اشاره به منش پهلوانی و سرلوحه قرار دادن یاد ائمه اطهار در مسابقات قوی ترین مردان ایران افزود: بسیاری از رشته های ورزشی و مردم پسند به علت نبود تبلیغات کافی ناشناخته و مطرح نشوند.

وی اضافه کرد: رویداد قوی ترین مردان ایران در 9 آیتم قدرتی و سرعتی شامل لیفت، پرس سرشانه، ایستایی، کنده های نردبانی، حمل گاری و چمدان در نظر گرفته شده که می تواند زمینه نشاط و شادابی را برای خانواده ها به ارمغان آورد.

رییس کمیته قوی ترین مردان ایران مهم ترین چالش در این ورزش را نبود امکانات و تجهیزات ورزشی از جمله نبود سالن تمرینی و خوابگاه برشمرد و اظهار داشت: برای رفع این موضوع از وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم که به آن رسیدگی کند و توجه به این ورزش مردمی و خاص می تواند جوانان و مخاطبان زیادی را جذب کند.

قراچورلو بیان کرد: با ورزش می توان به نشاط اجتماعی در بین کودکان و جوانان کمک و بسیاری از مشکلات از جمله اعتیاد را از این قشر دور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسابقات قوی ترین مردان ایران در نوروز 1401

اجرای مسابقات قوی ترین مردان ایران در نوروز 1401