مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-06بين الملل

وعده مارین لوپن برای جایگزین کردن اتحادیه اروپا با نهادی اصلاح شده


کاندیدای ریاست جمهوری جناح راست افراطی فرانسه وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی در این کشور اتحادیه اروپا را با نهادی اصلاح شده جایگزین کند.

- کاندیدای ریاست جمهوری جناح راست افراطی فرانسه وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی در این کشور اتحادیه اروپا را با نهادی اصلاح شده جایگزین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مارین لوپن، کاندیدای ریاست جمهوری راست افراطی حاضر در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری کشورش در اظهاراتی وعده داد درصورت پیروز شدن در این انتخابات اتحادیه اروپا را با یک ائتلاف از کشورهای اروپایی جایگزین کند.

لوپن در سخنرانی در جریان یک تجمع انتخاباتی در شهر رنس در شمال شرق فرانسه گفت: ما اتحادیه اروپا را اصلاح خواهیم کرد و آن را با یک ائتلاف از کشورهای اروپایی جایگزین خواهیم کرد.

لوپن که رهبر حزب راست افراطی تجمع ملی و منتقد سر سخت اتحادیه اروپا و ناتو است گفت که دولت احتمالی او تلاش خواهد کرد تا جایگاه فرانسه را در شورای امنیت سازمان ملل در حالی که این کشور یکی از اعضای اصلی آن است، تقویت کند.

او در ادامه این اظهاراتش از منطق بلوکهای نظامی انتقاد کرده و مجددا وعده داد فرانسه را از ساختار فرماندهی ناتو خارج ساخته تا از منفعت ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده مارین لوپن برای جایگزین کردن اتحادیه اروپا با نهادی اصلاح شده

وعده مارین لوپن برای جایگزین کردن اتحادیه اروپا با نهادی اصلاح شده