مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:372022-02-06اقتصادي

 33 آسانسور غیر ایمن در همدان پلمب می شود


مدیرکل استاندارد استان همدان از شناسایی 33 آسانسور غیرایمن در همدان خبر داد و گفت: این تجهیزات که در اماکن عمومی، ساختمان های پزشکان و مراکز خرید هستند با هماهنگی دستگاه قضایی از چرخه خدمات رسانی خارج و پلمب می شوند.

- محمد مددی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اخطار و تذکرهای لازم طی دو ماه گذشته به مالکان این اماکن برای استاندارد سازی آسانسورها داده شده اما مالکان بی اعتنایی کرده اند، افزود: پلمب آسانسورهای غیر ایمن در همدان آغاز شده است .

وی ادامه داد: متاسفانه در این مدت با مقاومت مالکان در این زمینه روبرو شدیم اما مصمم به وظیفه خود عمل می کنیم چرا که این تجهیزات به طور مستقیم با جان مردم مرتبط هستند.

مددی با اشاره به اینکه آسانسور یکی از محصولاتی است که مشمول استاندارد اجباری است، اضافه کرد: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازی کشور، تولید و توزیع بدون مجوز محصولات مشمول استاندارد اجباری جرم محسوب می شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان در ادامه مطرح کرد: قطعات آسانسور در اثر استفاده مستهلک می شود بنابراین باید نوسازی یا جایگزین شود اما در بسیاری از موارد مالکان از اینکار امتناع کرده و به ایمنی آسانسورهای ملک خود بی توجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 33 آسانسور غیر ایمن در همدان پلمب می شود

 33 آسانسور غیر ایمن در همدان پلمب می شود