مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-06فناوري

دکتردکتر؛ سایت نوبت دهی دکترهای سراسر کشور


در ادامه خدمات قابل ارائه در سایت دکتر دکتر بیشتر توضیح داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی در ایران است که این سایت برنده سه تندیس برترین وب سایت سلامت الکترونیک کشور در جشنواره وب و موبایل ایران است.

سایت دکتردکتر خدمات زیادی را در حوزه پزشکی برای کاربران خود فراهم کرده البته مهمترین این خدمات نوبت دهی آنلاین است که این سرویس در تمام استان های کشور راه اندازی شده است.

شما قبل از مراجعه به پزشکی متخصص نیاز به گرفتن وقت قبلی از مطب دکتر دارید و برای دریافت نوبت یکبار باید به مطب مراجعه نمایید ولی سایت دکتردکتر این مسئله را برای شما به سادگی برطرف کرده است و الان شما با مراجعه به سایت دکتردکتر می تواند در هر استانی که هستید دکتر مورد نظر خود را پیدا کنید و نوبت خود را ثبت کنید.

این موضوع در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و همچنین شخص با دانستن زمان مراجعه به پزشک برنامه ریزی خود را بهم نمی ریزد.

اگر پزشک هستید می توانید با مراجعه به این سایت در بخش پزشکان وارد شده و اطلاعات خود را ثبت کنید تا دسترسی بیماران به شما راحتتر شود و یا اگر شما هروقت احساس بیماری داشتید می توانید براحتی از خدمات سایت دکتردکتر برای سهولت مراحل درمان و صرفه جویی در هزینه و زمان خود استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتردکتر؛ سایت نوبت دهی دکترهای سراسر کشور

دکتردکتر؛ سایت نوبت دهی دکترهای سراسر کشور