مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-06سياسي

مردم عزیز ایران ارتش را دوست دارند / از طرح های ابتکاری نخبگان جوان استقبال می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به مناسبت دهه مبارکه فجر و در آستانه 19 بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، - فرمانده کل ارتش گفت: مردم عزیز ایران اسلامی ارتش را دوست دارند و این حسن اعتماد و احترام برای یکایک فرماندهان و کارکنان ارتش ارزشمند است و برای حفظ این جایگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به مناسبت دهه مبارکه فجر و در آستانه 19 بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز، روند آموزش های ارائه شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

سرلشکر موسوی در جریان این بازدید طی سخنانی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز تاریخ ساز نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش از سابقون است و کارکنان ولایتمدار این نیروی الهی همواره در بزنگاه ها با بصیرت عمل کرده اند.

فرمانده کل ارتش در ادامه با تشریح اهمیت 19 بهمن سال 1357 و حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در میثاق با ولایت و پیوستن به ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم عزیز ایران ارتش را دوست دارند / از طرح های ابتکاری نخبگان جوان استقبال می کنیم

مردم عزیز ایران ارتش را دوست دارند / از طرح های ابتکاری نخبگان جوان استقبال می کنیم