مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-06اقتصادي

اوجی: افزایش قیمت گاز برای مشترکان پرمصرف است؛ پله یک، دو و سه افزایشی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اوجی به اقدام های دولت سیزدهم برای تامین گاز و سوخت زمستانی اشاره کرد و در این باره افزود: در اواخر دی و اوایل بهمن پیک مصرف گاز خانگی به 700 میلیون متر مکعب رسید این در حالی است که خروجی پالایشگاه ها 845 میلیون متر .

- وزیر نفت با بیان اینکه امروز مهمترین اولویت ما در بخش صنعت نفت و گاز سرمایه گذاری است، گفت: اگر این مهم انجام نشود ممکن است در سال های آینده وارد کننده این محصولات باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اوجی به اقدام های دولت سیزدهم برای تامین گاز و سوخت زمستانی اشاره کرد و در این باره افزود: در اواخر دی و اوایل بهمن پیک مصرف گاز خانگی به 700 میلیون متر مکعب رسید این در حالی است که خروجی پالایشگاه ها 845 میلیون متر مکعب بود و موجب شد در بخش عرضه افت فشار ایجاد نشود.

او ادامه داد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه تولید روزانه گاز شیرین و خروجی پالایشگاه ها باید به یک میلیارد و 250 میلیون متر مکعب می رسید اما بدلیل سرمایه گذاری نکردن در سال های گذشته در بخش گاز اکنون خروجی پالایشگاه ها حدود 840 میلیون متر مکعب است.

اوجی با بیان اینکه سالانه روند افزایش 10 تا 12 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی، صنعتی و نیروگاهی را داریم، افزود: پیش بینی می کردیم در پیک مصرف امسال حدود 200 تا 250 میلیون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجی: افزایش قیمت گاز برای مشترکان پرمصرف است؛ پله یک، دو و سه افزایشی ندارند

اوجی: افزایش قیمت گاز برای مشترکان پرمصرف است؛ پله یک، دو و سه افزایشی ندارند