مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-06سياسي

اگر سد امیرکبیر نبود در سیل سال 98 بخشی از کرج زیر آب می رفت


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: در چند سال گذشته سد کرج در مدیریت سیلاب ها نقش عمده داشت و در سیلی که در سال 98 ایجاد شد اگر سد کرج نبود تمام سکونتگاه های پایین دست از بین می رفت.

- ایسنا/البرز مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: در چند سال گذشته سد کرج در مدیریت سیلاب ها نقش عمده داشت و در سیلی که در سال 98 ایجاد شد اگر سد کرج نبود تمام سکونتگاه های پایین دست از بین می رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود نجفیان در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شایعات در مورد مهمانسرا بودن ساختمان تخریب شده وزارت نیرو در کنار رودخانه کرج به هیچ وجه درست نیست.

در مورد وزارت نیرو این ساختمان برای پایش بوده و تاسیسات کنار رودخانه صرفا برای بهره برداری از تاسیسات سد و آبگیر یا مدیریت کیفی رودخانه است و وزارت نیرو در بستر و حاشیه رودخانه هیچگونه مهمانسرایی نداشته است.

وی افزود: همچنین تاسیسات عملا متناسب با تاسیسات بهره برداری ساخته شده و اکنون نیز قرار است 38 ایستگاه آنلاین برای رصد و کنترل آلودگی رودخانه ایجاد شود.

وی در خصوص نحوه تملک املاک در محدوده رودخانه کرج گفت: در مورد تملک ها حق و حقوق قانونی افراد در نظرگرفته می شود و نحوه اقدام در قالب تصمیمات قرارگاه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر سد امیرکبیر نبود در سیل سال 98 بخشی از کرج زیر آب می رفت

اگر سد امیرکبیر نبود در سیل سال 98 بخشی از کرج زیر آب می رفت