مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-06اجتماعي

آغازبه کار سامانه اردویی دانش آموزی+ شرایط برگزاری اردوها


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش از آغازبه کار سامانه اردویی دانش آموزی خبر داد و گفت: از این پس برگزاری اردو در سطح شهرستان نیازمند اخذ «مجوز» و برگزاری اردوی خارج از استان نیازمند اخذ «کد اردویی» است.

- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش از آغازبه کار سامانه اردویی دانش آموزی خبر داد و گفت: از این پس برگزاری اردو در سطح شهرستان نیازمند اخذ مجوز و برگزاری اردوی خارج از استان نیازمند اخذ کد اردویی است.

علی رمضانی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: اخیرا سامانه اردویی پس از پنج سال تلاش همکاران ما در این حوزه و مرکز فناوری اطلاعات وزارتخانه، با توجه به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش و کمیسیون ایمنی راه ها که با امضای رییس جمهور وقت ابلاغ شده بود، راه اندازی شد.

وی افزود: بر این اساس باید اطلاعات تمام دانش آموزان که برای بازدید و فعالیت های خارج از مدرسه و شرکت در اردو از مدرسه خارج می شوند، در این سامانه ثبت شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش با بیان اینکه برگزاری اردو در سطح شهرستان نیازمند اخذ مجوز و برگزاری اردوی خارج از استان نیازمند اخذ کد اردویی است گفت: این کار امنیت اردوها را بسیار بالا می برد، زیرا خروج دانش آموز از استان نیازمند آن است که مورد تایید اورژانس، هلال احمر و وزارت راه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبه کار سامانه اردویی دانش آموزی+ شرایط برگزاری اردوها

آغازبه کار سامانه اردویی دانش آموزی+ شرایط برگزاری اردوها