مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-05اقتصادي

کمیسیون تلفیق 300میلیارد تومان به آزادی زندانیان غیرعمد تخصیص داد


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 از مصوبه این کمیسیون برای اختصاص 3 هزار میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان با جرائم غیرعمد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس در تشریح جلسات نوبت عصر این کمیسیون گفت: در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه به موجب موافقت کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 با الحاق یک بند به تبصره 9 این لایحه، نشریات و مطبوعات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای چاپ و انتشار آگهی های تبلیغاتی در سال آینده معاف شدند.

وی ادامه داد: براین اساس، تبلیغات کالاها و خدمات داخلی در روزنامه ها و نشریات در سال 1401 مشمول جز (3) بند (ب) ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده نمی باشد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 تصریح کرد: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در نشست امروز به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند در جرائم غیرعمد و کاهش آسیب های اجتماعی مترتب بر خانواده آن ها ناشی از حضور سرپرست خانواده در زندان، مبلغ 3 هزار میلیارد ریال از منابع درآمد سالانه بندهای (ت) و (ج) ماده 24 قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث رانندگی ناشی از وسایل نقلیه، را به ستاد دیه کشور اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تلفیق 300میلیارد تومان به آزادی زندانیان غیرعمد تخصیص داد

کمیسیون تلفیق 300میلیارد تومان به آزادی زندانیان غیرعمد تخصیص داد