مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-05حوادث

آنچه پلیس و جامعه نیاز دارد، اسلحه و مجوز استفاده از آن است یا نکات دیگر؟!


شهادت مامور وظیفه شناس در حال انجام وظیفه؛ این چکیده دردناک رویدادی است که افکار عمومی را به شدت جریحه دار کرده و واکنش هایی را موجب شده که قابل تامل به نظر می رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، چهارشنبه 13 بهمن، سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، جانشین پاسگاه بیدزرد (شیراز-استان فارس) به همراه سربازی که رانندگی خودروی پلیس را بر عهده داشت، عازم گشت زنی در جاده شیراز به کوار می شود تا کمی بعد فاجعه ای رقم بخورد که حالا به سرخط اخبار مهم کشور راه یافته است؛ شهادت مامور جان بر کف پلیس در درگیری با یکی از اشرار.

آن گونه که فیلم دوربین های مدار بسته نشان می دهد، فرد شرور بعد از درگیری با راننده خودروی پلیس و مضروب کردن این سرباز، با سرهنگ رنجبر درگیر می شود و بی توجه به هشدار های وی و اسلحه ای که در دست دارد و می کوشد با آن از هجوم این فرد شرور جلوگیری به عمل آورد، با این افسر ارشد پلیس درگیر می شود، او را مضروب می کند و بعد از وارد آوردن ضربات مرگبار به گردن وی، با خودروی خود از صحنه می گریزد.

در پی این رویداد و بر اثر خونریزی شدید، سرهنگ رنجبر به شهادت می رسد و سرباز مجروح به بیمارستان منتقل می گردد تا بار دیگر پرونده ای قطور و کهنه باز شود که در صفحات مختلف آن نام ماموران پرشماری به چشم می خورد که بسیاری از آن ها در درگیری با اشرار مختلف به شهادت رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه پلیس و جامعه نیاز دارد، اسلحه و مجوز استفاده از آن است یا نکات دیگر؟!

آنچه پلیس و جامعه نیاز دارد، اسلحه و مجوز استفاده از آن است یا نکات دیگر؟!