مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-05سياسي

«ایاد علاوی» زنگ خطر را درباره عراق به صدا درآورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایاد علاوی رییس ائتلاف الوطنیه از همه شخصیت ها و جناح های سیاسی عراق خواست تا به اصل آرامش و دوری از گفتگو های رسانه ای پایبند باشند، - رییس ائتلاف الوطنیه عراق اعلام کرد: عراق در شرایط خطرناکی دارد، این امکان وجود دارد که کشور به سمت مرحله خلاء قانون اساسی سوق داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ایاد علاوی رییس ائتلاف الوطنیه از همه شخصیت ها و جناح های سیاسی عراق خواست تا به اصل آرامش و دوری از گفتگو های رسانه ای پایبند باشند، چرا که این دست عوامل باعث به هم ریختن و پیچیده تر شدن اوضاع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالسیاسه نیوز، وی گفت که عراق در شرایط خطرناکی دارد، و با وجود بروز اختلافات بر سر نامزد های اصلح و جایگاه ها و خواسته برخی گروه ها برای تحریم فرایند سیاسی، این امکان وجود دارد که کشور به سمت مرحله خلأ قانون اساسی سوق داده شود.

همچنین مشعان الجبوری از سیاستمداران عراقی در واکنش به اعلام تصمیم ناگهانی جریان صدر برای عدم حضور در جلسه رای گیری برای انتخاب رییس جمهوری عراق در توییتی نوشت که این احتمال وجود دارد که نمایندگان دو ائتلاف عزم و تقدم به همراه نمایندگان حزب دموکرات کردستان عراق در جلسه رای گیری شرکت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایاد علاوی» زنگ خطر را درباره عراق به صدا درآورد

«ایاد علاوی» زنگ خطر را درباره عراق به صدا درآورد