مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 21:222022-02-05اقتصادي

توجه جدی به طرح آمایش سرزمینی استان بوشهر ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: توجه جدی به طرح آمایش سرزمینی استان بوشهر به عنوان یک سند تحول آفرین، ضروری است.

- ، محمد هادی رستمیان عصر شنبه در مراسم افتتاح و اجرای پروژه های ارتباطی در استان بوشهر با اشاره به نقش مؤثر طرح آمایش سرزمینی، اظهار داشت: توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات در استان بوشهر باید به صورت جدی دنبال شود.

وی اضافه کرد: توجه جدی به طرح آمایش سرزمینی استان بوشهر به عنوان یک سند تحول آفرین، ضروری است و باید به طور دقیق ظرفیت ها، مشکلات، زیرساخت ها و راهکارهای لازم برای رسیدن به اهداف مورد نظر ارائه شود.

توزیع عادلانه امکانات معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: با توزیع عادلانه امکانات و رسیدگی به زیرساخت ها تلاش خواهیم کرد مناطق کم برخوردار در مسیر توسعه قرار گیرند.

وی بیان کرد: برای افتتاح و بهره برداری ایستگاه برق جایینک اقدامات خوبی صورت گرفته و با پیگیری های اخیر استاندار بوشهر تکمیل 30 درصد باقیمانده این پروژه در مدت بسیار کوتاهی اتمام و به بهره برداری رسید.

رستمیان ادامه داد: قریب به 60 هزار نفر جمعیت شهرستان تنگستان در روستاها ساکن هستند و با توجه به وجود حدود 100 روستا برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های روستایی در این شهرستان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه جدی به طرح آمایش سرزمینی استان بوشهر ضروری است

توجه جدی به طرح آمایش سرزمینی استان بوشهر ضروری است