مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-05سياسي

مدیران ناتوان خائن به خون شهدا هستند/ کشور نیازمند شبکه مدیریت انقلابی و کارآمد است


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در میان هجمه های سنگین و دشمنان داخلی و خارجی، مدیرانی که توان مسؤولیت پذیری ندارند خائن به خون شهدا هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، مراسم گرامیداشت سی وپنجمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام علمدار لشگر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای شهرستان شهریار با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنران این مراسم اظهار کرد: امثال شهید کلهر پهلوانانی بودند که اگر در دوران اهل بیت(ع) زندگی می کردند این همه سختی بر آن بزرگواران و بشریت وارد نمی شد.

  وی گفت: شهید کلهر جوانی بود که در روستا به دنیا آمد و با سپری شدن هر روز از عمرش، وجودش تلولویی بیشتری پیدا کرده و اینگونه شخصیت ها تربیت شده نفس امام خمینی(ره) بودند.

  نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدایی مانند قاسم سلیمانی، باکری، همت و زین الدین تربیت شده مکتب امام راحل هستند و هنوز از نفس این شهدا نسل های آینده و رویش های جامعه شکل می گیرد، افزود: امام هادی با عمر 40 ساله ای که داشتند، دور تا دورشان دشمن بود و در میدان جنگ نرم و مبارزه همه جانبه قرار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ناتوان خائن به خون شهدا هستند/ کشور نیازمند شبکه مدیریت انقلابی و کارآمد است

مدیران ناتوان خائن به خون شهدا هستند/ کشور نیازمند شبکه مدیریت انقلابی و کارآمد است