مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:372022-02-05اقتصادي

12 پروژه در شهرستان سامان به بهره برداری رسید


فرماندار سامان از بهره برداری و افتتاح 12 پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه ها بیش از 279 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

- ، کمال اکبریان شنبه در مراسم افتتاح از پروژه های شهرستان سامان با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 12 پروژه، اظهار کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر 279 میلیارد و 370 میلیون ریال هزینه شده است.

وی محل اعتبارات جذب شده این پروژه ها را منابع استانی، تسهیلات، ملی و آورده متقاضی عنوان کرد و ادامه داد: بهداشت و درمان، کشاورزی، زیرساخت و صنعتی از جمله کاربری های این پروژه ها می باشد.

فرماندار سامان با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ها 42 نفر اشتغال ایجاد شده است، تصریح کرد: اورژانس بین جاده ای، کارگاه میوه خشک، آبیاری نوین، طرح هادی، مسکن مددجویان کمیته امداد امام (ره)، بهسازی کانال کشاورزی و بهینه سازی شبکه های برق از جمله طرح های افتتاح شده در سامان است.

اکبریان به کلنگ زنی سه پروژه در شهرستان سامان اشاره کرد و عنوان کرد: اجرای روکش آسفالت محور ارتباطی سامان به روستای چم عالی، مرکز جامعه سلامت روستای مارکده و مدرسه در روستای یاسه چای از جمله پروژه های کلنگ زنی شده در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه در شهرستان سامان به بهره برداری رسید

12 پروژه در شهرستان سامان به بهره برداری رسید