مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-05اقتصادي

دستگیری سرکرده باند کلاهبرداری 70 میلیاردی در پایتخت


جانشین رییس پلیس تهران بزرگ از دستگیری سرکرده باندی که با ترفند سرمایه گذاری و خرید ملک زیر قیمت بازار، 70 میلیارد ریال از مال باخته کلاهبرداری کرده بود، - ، سردار حمید هداوند در توضیح این بیان داشت: مهر ماه امسال پرونده مبنی بر کلاهبرداری به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع که مال باخته اظهار داشت با 4 مرد به واسطه خرید و فروش ملکی آشنا شده است.

این مردان مدعی بودند خانمی را که ساکن یکی از کشورهای خارجی است می شناسند و اخیراً به کشور ایران مهاجرت تا با فروش زمین و املاکش در کشور ایران به زیر قیمت بازار بتواند مشکلاتش را حل کند.

جانشین پلیس تهران بزرگ ادامه داد: متهمان با اعتماد سازی و معرفی این خانم به مال باخته و اینکه خرید این اموال سرمایه گذاری مناسبی برای وی است، در نهایت مبلغ 70 میلیارد ریال از مال باخته دریافت و دیگر پاسخگوی تماس های مال باخته نبوده اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان اسناد و مدارکی که در اختیار مال باخته قرار داده بودند، جعلی بود تصریح کرد: با رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه سرکرده باند را در شمال تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه یکم این پلیس انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرکرده باند کلاهبرداری 70 میلیاردی در پایتخت

دستگیری سرکرده باند کلاهبرداری 70 میلیاردی در پایتخت