مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-05سياسي

مشکل اراضی و منابع طبیعی روستاهای خوی در اسرع وقت حل و فصل شود


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: باید مشکلات روستاهای شهرستان خوی در بخش اراضی و منابع طبیعی در اسرع وقت حل و فصل شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: باید مشکلات روستاهای شهرستان خوی در بخش اراضی و منابع طبیعی در اسرع وقت حل و فصل شود.

عادل نجف زاده امروز 16 بهمن در جلسه ای که باحضور مردم روستاهای خوی و مدیران کل منابع طبیعی ،راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی به میزبانی شهر فیرورق برگزار شد با بیان اینکه بعد از 43 سال مردم غیور و زحمتکش روستاها با مشکلات عدیده در حوزه منابع طبیعی دست و پنجه نرم کنند، اظهار کرد: این مشکلات در بخش اراضی و منابع طبیعی باید در اسرع وقت حل و فصل شود.

کرامتی،رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلس اظهار کرد: منابع طبیعی با جهاد کشاورزی درخصوص حل مشکلات زمین ها و اراضی روستایی با همکاری لازم را انجام دهد.

وی از تخصیص 60 میلیارد بودجه نهر جاری به همت نماینده خوی خبر داد و گفت : این بودجه می تواند مشکلات حوزه تعداد زیادی از روستای در این مسیر را حل و فصل کند.

لوله گذاری سد آبگیر روستای زاویه سکمن آباد به طول 3 کیلومتر از دیگر مصوبات این جلسه بود که رییس جهاد کشاورزی استان نسبت به اجرای آن از هفته آینده قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اراضی و منابع طبیعی روستاهای خوی در اسرع وقت حل و فصل شود

مشکل اراضی و منابع طبیعی روستاهای خوی در اسرع وقت حل و فصل شود