مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-05اجتماعي

نصب دوربین نظارتی بر روی پل های عابرپیاده همدان/ راه اندازی مرکز مانیتورینگ


مدیر منطقه یک شهرداری همدان از نصب دوربین های نظارتی و سنسورهای جلوگیری از سرقت تجهیزات بر روی پل های عابر پیاده خبر داد و گفت: تا پایان سال مرکز مانیتورینگ پل های عابر پیاده در منطقه یک راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از شهرداری منطقه یک، حامد جلیلوند با اشاره به وضعیت پل های عایرپیاده اظهار کرد: این سازه ها باید به نحوی کارایی داشته باشند که تمام شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند که البته طی سال های گذشته به دلیل عدم تخصیص بودجه مناسب و تعمیر و نگهداری بهنگام این امر محقق نشده است.

وی با بیان اینکه استفاده گسترده از خودروها طی سالیان اخیر باعث حاکمیت غالب سواره رو بر پیاده رو شده است عنوان کرد: این رویه می تواند آثار مخربی چون عدم دستیابی به حمل و نقل پایدار، کاهش پیاده روی، کاهش مبادلات اجتماعی را ایجاد کند و تنها در صورتی که زیرساخت مناسبی برای پیاده روی وجود داشته باشد که یکی از این موارد وجود پل های عابر پیاده مناسب است این رویه متوقف خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: از ماه گذشته کمیته بازسازی و نگهداری پل های عابرپیاده در شهرداری منطقه یک ایجاد شده که وظیفه آن در مرحله اول برنامه ریزی برای راه انداختن کامل پل های این منطقه است و پس از آن تعمیرات و نگهداری که طی برنامه زمانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین نظارتی بر روی پل های عابرپیاده همدان/ راه اندازی مرکز مانیتورینگ

نصب دوربین نظارتی بر روی پل های عابرپیاده همدان/ راه اندازی مرکز مانیتورینگ